HÄSTAR FINNS INTE

alltså HAHAHA. Måste skriva ett inlägg om det här. Dom flesta av er har nog vid det här laget sett gruppen "hästar finns inte" på facebook. Dom som har startat gruppen säger att hästar inte finns utan att dom egentligen är frukter. Jag kan inte hela storyn bakom det men någon sökte på "häst" på google och då stog det "menar du frukt?" och de känns som de va så det började? iallafall det första jag hörde om saken.
 
Egentligen är ju det här så patetiskt och onödigt att ens komma på den här gruppen, folk skriver typ "hamburgare är ju alltså nyttigt? det är ju frukt och bröd?" och "jag visste inte att frukter kunde simma?.." osv. Det är inte själva gruppen som är rolig utan det är reaktionerna av alla hästtokiga människor. Dom blir verkligen GALNA och skriver typ " JAG HAR BEVIS PÅ ATT HÄSTAR FAKTISKT FINNS, DET STÅR EN I MIN HAGE UTANFÖR HUSET OCH DEN HAR STÅTT DÄR I NÅGRA ÅR NU! KAN NI SLUTA SÄGA ATT HÄSTAR INTE FINNS" alltså, rally? vad är det för fel på häst människor? hahahah, det låter PÅ RIKTIGT som att dom inte fattar att hela den här grejen är ett skämt som gått över styr. Alla vet väl att hästar egentligen finns, men alla skojar lixom med i hela grejen om att dom är frukt. Det finns ju dock häst människor som också skojar med i det hela, matilda tillexempel la upp en bild på instagram och skrev "nu ska jag ut och rida på min frukt!"  Kom igen, slappna av lite. Jag har hört att hästtokiga är lite stela och snobbiga, men jag visste inte att ni var såhär dumma. haha (jag hoppas nästan att dom som blir arga skämtar, fast jag tror inte det)
 
(Det har ju dock gått lite över styr när dom skapat en egen hemsida och trycker egna tshirtar där det står att hästar inte finns, haha. Men ändå..)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0