HÅRTRENDER

I vår blir det en del hårtrender som jag personligen inte alls gillar.. haha. Men jag kan ju tipsa er om dom iallafall! jag kommer nog köra safe och köra på det jag gillar! Men här kommer iallafall några vårtrender:
 
  • Pastell färger i håret, t.ex röda och rosa.
  • Lite längre hår på killar mot vad det har varit
  • Mjukare frisyrer och klippningar
  • Beach look
  • 20-30 tals bobar
 
Den värsta är nog beachlooken enligt mig, nu snackar vi blött slickat hår med hjälp av mousse och vax för oss tjejer. Okej om dom hade menat beachlook med lite trassligt strand rufs men ärligt talat. Nej det här är ingenting för mig!
 
Snyggt?
 
 

Kommentarer
Postat av: Oooops !

Perfekt då är det bara att skita i att tvätta håret på hela sommarn då !!!! Sköööönt !;)

Svar: precis;)
Sanne

2012-12-29 @ 21:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0