GOD JUUUUL

Julafton idag! jag har varit i larsbo från i lördags, käkade julbord där med lite släktingar på antes pappas sambos sida :) mys. Har dock börjat bli förkyld så i lördags kväll var jag mest hängig.. men vi gjorde lite varm choklad och spelade lite spel. igår va vi och handlade sista julklappen till antes pappa, sen va de nog mest lugnt då också, kika på prison break (haha) och så spelade vi bingo på uppesittar kvällen men hela familjen :) jag var ett nummer ifrån "du väljer vinsten 100 000" och "du väljer vinsten 80 000" men vann såklart inget, haha. Hade ju varit jäkligt fint annars.
 
Imorse åkte vi in till stan och jag åkte hemåt och duschade och fixade. Förra året så träffades inte jag och ante varken dagen innan eller på julafton så i år fixade vi så att vi kunde göra det :) vi kommer ses ikväll också! de är lite svårt att få ihop det på dagen när han har 2 familjer att åka till och jag har släkt som kommer hem till oss och måste hinna laga mat, städa osv :) men de blir bra de! ska kika kalle sen såklart, sen ska jag svänga förbi farmor och farfar en sväng om jag hinner där alla kusinerna är! Sen kommer andra släkten hit vid 4 i år istället för 2. Så vi har lite tid på oss :) Hoppas ni alla får en bra julafton! glöm inte att öppna paket. PUSS
 
  

Kommentarer
Postat av: Kusin

God jul kusin
/+47

Svar: God juul!:) kim? :)
Sanne

2012-12-28 @ 20:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0