DAGEN IDAG

Hallo på er, idag har varit rätt lugnt. Eller lugnt och lugnt, hade långhårs uppsättnings prov imorse där jag fick vg+, så de känns skönt! sen hade vi prov i religion sen slutade vi för dagen. Hur skönt som helst! Gick på stan med eve en stund, letade skor osv sen kom laura också, gick och käka och sen kika vi mer i affärer. Haha, hittade finaste bh:n någonsin!
 
När jag kom hem åkte jag direkt till farmor och farfar, pappa kom dit också så vi fika lite osv :) mys. sen hämtade jag upp sofhia och vi åkte och hämtade vårat paket med örhängen från ica. Beställde dock lite för långa stavar så måste byta! sofhia tappade ett mini örhänge i bilen också så vi lär leta på det hahaha. Har hunnit varit upp till mormor&morfar en sväng också, fick en kupévärmare och sladdar av dom så nu slipper jag köpa en själv :) hihi snällaste ♥ Har suttit och letat skor på internet nu på kvällen, behöver ett par fodrade för jag fryser så mycket om fötterna när det är kallt. Så sofhia tipsade om dr martens med foder. Men dom är typ slutsålda överallt eller så finns dom inte i min storlek.. suger. Får leta vidare! puss
 
Min fina bh!
 
långhårsuppsättningen jag gjorde på sara imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0