BALFRISYR

Hejhej hallåååå.  Imorgon är det dags för bal!! känns så sjukt att den äntligen är här. Jag hoppas på en toppen kväll, såklart! Men mina fina vänner från klassen. Åker till eve vid 1-2 ungefär, tänkte låta hennes mamma fota mig lite så ni får se hur jag såg ut sen hihi. Kul och ha kvar bilder sen! Sen hjälper jag väl eve fixa lite innan alla tjejer kommer till henne vid 5, balen börjar 7 så vi hänger hos eve och förfestar lite innan! Väl där får vi 3 rätters och sen får vi se, dj och bar finns iallafall. Balen är på stadshotellet, tror faktiskt aldrig jag har varit där! Så det blir kul :) balen slutar vid 2 och då hänger jag med hem till eve och sover lite innan vi ska upp till skolan, hehe. Inte lika kul.
 
Har handlat klart julklapparna idag! känns super skönt. Sen har jag testat balfrisyrer men det får nog bli den ni kommer se på bilderna nedanför. Lite vardagligt men ändå lite mer "fint" med lite högre uppe på huvudet och lite finare lockar än till vardags kanske. Dock så är ju bilderna bara test :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0