BAAAAAL

Igår var det som sagt bal! va as kul och göra sig lite extra fin, jag som aldrig har klänning annars haha.. Vi va först ett gäng från klassen hos eve och förfesta lite och käka lite snittar och fixade oss. Sen åkte vi till balen vid 7, fick 3 rätters som sagt, tycker väl att varmrätten iallafall hade kunnat varit varm och inte ljummen när vi har betalat 500 spänn lixom. Men men ;) va rätt gott ändå, fick först toast skagen(?) sen fläskfilé och potatisgratäng och sist kladdkaka med bär och grädde! Tog några timmar att käka och få maten osv så efter de blev det mest dans och snack resten av kvällen! hände inte så speciellt mycket mer haha så en del av oss hade nog gärna hellre stannat hos eve :) men en bal ska man väl nån gång gå på och nu vet vi ju hur det är hihi. Det valdes en kung och drottning som jag aldrig har sett förut så de brydde man väl inte sig sådär jätte mycket i. Eves mamma hämtade oss på natten sen också så sov vi hos eve!
 
Ante va snäll och kom och hämtade mig i västerås idag eftersom jag hade så mycket grejer. &robin och sofhia hängde med också :) käka på max med eve innan vi åkte hemåt sen mös jag med ante nån timme när vi kom hem. Ska iväg och klippa lite nu sen ska jag ta de lugnt resten av kvällen. Är dock väldigt pigg faktiskt! Skönt. Lägger upp massa bilder senare, ni får en nu.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0