2012

Tänke köra en kort summering av år 2012.
 
  • Jag har fyllt 18 år!
  • Jag har tagit körkort
  • Jag har firat vänner som fyllt 18
  • Jag har varit på grönalund
  • Jag har varit i sälen 2 gånger
  • Jag har varit på kreta
  • Jag har varit i leksand på husvagnssemester
  • Jag har varit på bal
  • Jag har fått jobb (efter skolan)
  • Jag har fått en egen bil
  • Jag har färgat halva håret orange
  • Jag har insett hur mycket jag lär sakna klassen efter studenten
  • Jag har firat 4 år tillsammans med pojkvännen ♥
  • Jag har faktiskt också fått en ny fin vän!

 

Det här året har nog varit jäkligt bra egentligen, även fast vi fick en skit sommar och även fast man har blivit lite skoltrött. Kreta var nog ändå höjdpunkten, åkte dit med min pojkvän, robin och sofhia i maj. Jag och sofhia träffades första gången på nyår förra året nästan, och efter det började vi hänga mer och mer! Så otroligt glad för det för vi har haft så himla kul :) jag ante robin och sofhia har ju blivit rätt tighta, först kreta, sen leksand semester, sen grönalund, och massa andra roliga grejer. Det har säkert hänt mer bra saker än det jag skrev på listan! slänger upp lite bilder från året också :)
 
Eve 18 år^
 
Kreta^
Leksand ^
Grönalund ^
Första sälen vändan, mest fiske ^
 
 Födelsedags firanden, maskerad, fest osv ^
 
Sälen andra gången, med pojkvännen ^
 
Bal ^
Fick ju under året för mig att färga topparna orangea också, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0