SKOLAN

Alltså jag tycker det är så sjukt tråkigt att blogga när man inte har något speciellt att skriva om, därför blir det knappt nånting nu haha. kommer hem sent från skolan och åker dit tio i 7 varje dag så har inte riktigt tid och ork att tänka ut bra inlägg heller för den delen.
 
Sen jag skrev sist har jag mest hunnit varit i skolan, övningskört lite, shoppat lite, varit på tutbingo igen! osv. Imorgon hänger jag med ante och resten till larsbo hela helgen, va ett tag sen :) sen är jag ledig på måndag men jag ska klippa lite släkt så jag blir inte direkt ledig ändå haha. Ska försöka träna lite också, MÅSTE ta tag i träningen snart. Men man blir inte så pepp på det när man går upp halv 6 på morgonen och kommer hem ca halv 6 på kvällen, man är rätt sliten lixom.
 
Idag har jag hunnit hälsat på hos farmor och farfar med pappa en stund iallafall! ska sova tidigt idag så jag får sova riktigt ordentligt. skönt! &imorgon bitti ska jag ta en morgon promenad om det inte spöregnar, ha en bra kväll! puss
 
Bild från i veckan, stannade vid killarna som spelade basket när jag va påväg hem från tåget en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0