SISTA VECKAN

Sista sommarlovsveckan har börjat vilket känns rätt sjukt, för det känns inte ens som att det har varit sommar i år. Aja, har mest roliga saker att se fram emot i veckan iallafall! imorgon ska jag jobba 12-6 vilket inte gör mig nånting alls! sen kommer sofhia hem också vilket blir toppen :) på onsdag blir det grönalund med ante sofhia och robin, torsdag förmodligen larsbo tills fredag morgon med ante, på fredag ändrar jag hårfärg och så ska jag på premiären av snabba cash 2! såklart. och sen blir det jobb hela helgen innan skolan börjar igen. Cash is king. Känns som veckan kommer bli rätt bra! men den kommer nog gå alldeles för fort..
 
Extreme. lätt roligaste karusellen på grönan! måste bara försöka intala ante det också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0