SENASTE DAGARNA

Hej igen! i lördags efter jobbet blev det lite övningskörning och så myskväll med familjen! och igår jobbade jag 10-2 och efter det agerade jag och ante grillmästare vid onsjö när brorsorna hade fotbollsmatch, efter de åkte vi och letade svamp men hittade ingenting haha, sämst. Sen blev de grillning och film hos mig!
 
Första dan i skolan va väl okej, gjorde typ ingenting men schemat är än så länge hemskt och dom har splittat våran klass så jag tror hela klassen är beredda på krig med rektorn hehe.. närå men vi får se hur det blir. Gick och käka med mina fina tjejer efteråt på spicy! och så blev de stan en sväng.. Har hunnit med en lång promenad med sofhia idag efter skolan också! tror nog det blev 1,5 timme nästan? duktigt! :) man märker ju inte ens att man tränar när man går och snackar hela tiden haha :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0