SÄLEN

 Hemma från sälen igen nu, veckan gick väldigt fort haha.. I början av veckan var det bara jag ante, hans pappa, hans bror och min bror som va där. Men i torsdags kom antes syster och hennes pojkvän dit med ann-louise och hunden! Vi har mest varit ute i veckan faktiskt, vart runt till olika tjänar och åar osv, skönt :) fiskat, grillat, kikat runt lite, gått trollskogen, ja sånt.
 
Har haft det jätte bra iallafall :) mysigt. Har varit skönt att bara varit, har inte sminkat mig på hela veckan, gått runt i mjukis kläder och stövlar och sett allmänt sliten ut haha. Käkat onyttigt och haft myggbett i hela pannan. Men nu är det slut på semestern, jobb på tisdag väntar och släktingar som vill klippa sig. Ska ta tag i träningen igen tänkte jag också, och sluta käka onyttigt. Iallafall lite.. ;)
 
Slänger upp bilder lite senare, har fotat lite med brorsans iphone som har bättre kamera än min&han är inte hemma just nu .. puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0