Fullt upp

Igår jobbade jag på dagen, sen övningskörde jag hem till ante på kvällen! går bättre. Killarna spelade ps3 och jag mös mest med kissen, hihi. Sen spelade vi kort jag ante tjabo och casper till sent och körde frågelekar när man inte får säga ja nej eller va. Haha shit va kassa alla va ;) de är skit svårt ju, testa!
 
Idag vid 12 hämtade pappa mig vid ante och så åkte vi till farmor och farfar, käka lunch där och så klippte jag både farmor och farfar så dom blev fina tills dom ska till åland :) kila hem till sara en stund efter de! fick smaka på goda kakor som hon hade bakat.. haha namnam.
 
övningskörde hem därifrån också! Gick bra förutom en idiot som inte verkade fatta varför jag hade övningskörnings skylt på bilen, han försökte köra om mig på insidan i en korsning för att jag var tvungen att stanna och han tyckte att jag skulle kört rakt ut i gatan direkt, typ. IDIOT. Fattar inte folk att man kanske ska hålla lite avstånd och ha tålamod med folk som ÖVNINGSKÖR? Slutade med att han fick backa för tillslut va han så nära så skulle jag ha släppt bromsen och rullat bakåt en liten bit så hade jag kört in i honom. Ja ni människor, det går inte fortare för att ni försöker jävlas med en övningskörare, hade glatt kunnat stått där några minuter till bara för och jävlas jag.
 
Om en stund kommer behrens hit och klipper sig och efter det kommer håkan och klipper sig. Sen ska jag väl kila hem till ante så kommer väl filip dit och klipper sig. Många släkt&vänner som vill klippas nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0