BIOMYS

Igår kväll hängde jag först med ante till hans kusiner och firade 2 släktingar! fick god mat och träffa lite släkt. sen hängde jag hos honom nån timme innan sara hämtade upp mig, åkte till västerås runt halv 10 och kikade bio med henne och frida! magic mike såg vi, jag tyckte den va as bra när vi satt och såg den men efteråt undrade jag lite varför? haha, det hände inte speciellt mycket nytt i filmen egentligen.. aja nåt måste den ju ha eftersom jag gillade den :)
 
På sf.se står det såhär om handligen: Mike är en man med många talanger och uppenbar charm. På dagarna har han ströjobb som byggarbetare och drömmer om att starta sitt eget möbeldesignföretag, men på nätterna… är han Magic Mike.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0