BINGO

Dålig uppdatering.. Sen i måndags har jag hunnit varit i skolan 2 dagar till, har börjat planera vårat projektarbete som jag tror kommer bli toppen! sen har vi fått träffa lite nya lärare osv. Igår när jag kom hem från skolan så tog jag en promenad hem! skönt väder va de faktiskt. Sen när jag kom ut ur duschen så låg ante i min säng, haha mys kille..♥ älskar när han dyker upp utan att man vet om det. så jag hängde med honom resten av kvällen, käka kebab, såg film å så sen sov jag hos honom. och idag kilade jag faktiskt hem till honom efter skolan och tog de lugnt ett tag, mös med katten lite :) sen har vi faktiskt varit på bingo! haha, tutbingo, riktigt kul va de faktiskt. Det blev jag ante tjabo och stefan tillslut! jag och ante vann 200 var och jag var TVÅ NUMMER ifrån att vinna 4000... surt, även om mina nummer aldrig kanske hade kommit så, tänk OM ;) hade suttit fint. Jag kom hem runt halv 11 så har bara hunnit sminka av mig och fixat och nu väntar sängen!
 
Imorgon börjar jag 8 och slutar 5, rätt segt om jag får säga det själv.. Men sen är jag ju ledig fredag lördag söndag måndag, så känns rätt okej ändå, för den här gången ;) Har jag glömt att säga att jag kommer vara ledig varje måndag fram till jul? ah så är de iallafall, rätt nice! Justja ska klippa lite imorgon kväll också :) hinner nog inte blogga nåt. Ha en fin dag! puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0