Vänner

Ikväll blir de lite smått partaj med vännerna. Vet dock inte vart vi ska hänga än haha, verkar va fullt hus hos alla och hälften av oss är ju lixom inte 18 så krogen är ju inget alternativ. Får hoppas vi hittar nåt place. Va så länge sen alla sågs! (jag,sofhia,kanske linnea+alla killarna).

Imorgon ska jag jobba 2-6, pengar behövs verkligen just nu.. haha herregud, vet inte hur jag ska klara mig på kreta riktigt ;) men jag antar att ca 5000 räcker. Vi ska ju betala all mat+dryck där sen kanske man köper nåt litet, inte så att jag ska dit och shoppa men ändå. Det försvinner pengar på småsaker också, vatten måste man ju tillexempel köpa, de finns ju inte i kranen, sen köper man väl lite glass och så kanske man vill åka iväg på nånting osv.. Men de löser sig nog :) 4 veckor kvar imorgon, hihi...


jag&min fina vän på nyår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0