Valborg

Igår kväll blev de snack i kvällssolen, sen spelade vi ett gammalt spel som vi spelade när vi gick i 6:an, king heter det. As kul va de haha! mina vänner äger. Ante kom lite sent efter att ha varit i örebro, vid 11 frös jag och sofhia så mycket så vi åkte hem, skjutsade hem dom andra först och så hängde ante med hem till mig och sov :)

vi bestämde igår att vi skulle åka och träna innan 12 idag, men jag orkade faktiskt inte det när vi vaknade haha.. så han fick åka själv. Ska snart in i duschen och sen göra mig iordning för vid 2 ska jag cykla iväg till min praktik plats och färga håret på madde! och efter de kilar jag hem till ante där jag ska va med samma gäng som igår och grilla och mysa in maj! hihi. ♥ ha en bra valborg!


king igår, haha


Filip robin jocke & matte igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0