Trött

skulle kunna gå och sova nu direkt, men håller mig uppe tills bb är slut iallafall sen sover jag direkt tror jag. Imorgon ska jag till farmor och farfar med pappa och hälsa på, ska klippa farmor också! och kl 6 blev jag medbjuden till antes mammas farmor som fyller 90! så ska dit och fira henne och en till släkting som fyller 60 :) sen efter de blir de väl lördagsmys hos mig eller ante och så ska han köra taxi senare. Får väl se om jag får plats eller om jag får vänta hemma, hehe... Hinner nog inte skriva nånting imorgon, ha en bra dag! glöm inte norbergsmarknad, tyvärr hinner jag inte dit, blir så stressigt!


as nice hår om jag får säga det själv. perfekt längd, perfekt vågigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0