Torsdag

Mattias ligger just nu på mitt golv och gör sin matteläxa med min hjälp, grejen är bara den att han kan mer än mig. haha

Idag har det varit fullt upp! skola till 2 sen hem och klippa roffe,sen vidare och klippa jessica och sist linnea. Gick bra iallafall och nu har jag hunnit käka, kika bb repris och ska precis in i duschen! Imorgon har jag bara en lektion, den är dock 4 timmar (frisör) så det går fort ändå. När jag kommer hem hinner jag bara duscha lite fort sen åker jag med ante till hans pappa över helgen :) myspys. Blir inget bloggande alltså.

Igår åkte jag till ante vid 4, fika osv lite med lite släktingar :) sen klippte jag tjabo och ante gjorde en mumsig smoothie till mig under tiden. Smoothies är ju as bra? inge onyttigt alls och gott som f*n! bra mellanmål! :) Nä nu ska jag in och duscha, ha en bra kväll!

Kanske kör en "tänk om..." senare. Hade helt glömt det haha..


jag igår.

Standard posen = pussmun?..
aja, i like it, pussas är ju mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0