Tänk om....

Det uppstod en lag på att alla måste ha på sig jumpsuits vart dom än gick?

Vad skulle hända med alla fashionistas där ute då? dom skulle gråta blod, typ. haha tänk va sjukt om det skulle bli så? shit va skönt skulle jag känna! jag skulle trivas som fasen i min leopard overall. Men det skulle nog bli lite tråkigt också? att bara ha samma sorts kläder varje dag, och alla såg likadana ut. Men det skulle ju helt klart vara bekvämt, och ingen skulle kolla snett på en om man kom  med en sån på stan (som folk nog gör nu). Egentligen är ju det samma sak som att man hade på sig overall på vintrarna förut? ;)



kom precis på varför overall heter just overall. Nej jag är inte dum i huvudet men jag har inte tänkt på det förrän nu ;)

Over all = över allt
Man är ju täckt over all/överallt/från topp till tå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0