STOCKHOLM

Jag älskar stockholm! mår verkligen bra av att vara där trots alla människor :) känns nytt varje gång man kommer dit eftersom man inte är där så ofta, nice.

Vi tog iallafall tåget från västerås imorse 20 över 8. Körde namnleken på tåget för att fördriva tiden, en gubbe fick sig ett gott skratt iallafall när laura trodde att ingve var ett namn (yngve är ett namn, inte Ingve?). När vi kom fram tog vi iallafall en promenad till loréals huvudkontor där monika väntade, först fick vi lite makarones (goda kakor). Sen hade hon en genomgång av deras nya kollektion, färger, tekniker osv ca 1,5 timme. Sen fick vi varsinn fet macka så att vi inte skulle behöva gå hungriga på stan efteråt haha.

Sen gick vi några tjejer på stan men vi splittrades fort, blir så jobbig när alla ska gå i olika affärer så jag matilda och teresia gick till hm,gina och sådär lite snabbt. Köpte ett par as snygga shorts på gina, har kikat på dom i västerås förut så va tvungen att slå till.. Jag och matilda mötte sen upp laura på tågstation och så tog vi 1 tåget till västerås. Hände sjukaste grejen på tåget, skriver om de i nästa inlägg! Åkte bil med sara hem från västerås också, hihi.


dom flesta i klassen imorse


en del av huvudkontoret.

Matilda har lite fler bilder så jag snor dom när hon lägger ut dom på sin blogg. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0