Praktik

Idag på praktiken va de rätt fullt, fast ändå inte haha. På morgonen hade jag en klipp&läggning och på eftermiddagen kl 1 testade madde lite frisyrer på mig tills hon ska ta gesällen. Ska med henne till falun en dag då och vara långhårs modell, hihi kul! sen vid 3 kom min granne johanna och jag testade frisyr på henne tills hon ska på bröllop i maj! de blev as bra de :) lägger upp bilder under texten. Sen klippte jag en kille innan stängning. Så de va iofs rätt lugnt ändå mot förra veckan när jag hade typ 6 kunder på e.m. Nu ska jag sätta mig och kika på gossip girl repris med mamma och käka, sen får vi se.


alltså, bortse från nålarna som syns och att det är lite slarvigt gjort, iofs ville hon inte ha det perfekt slätt heller, snyggare med lite "busigt". Gör såklart mer noga och så att inte nålar syns när det väl gäller :) första gången jag testade idag så jag är nöjd ändå!

Kommentarer
Postat av: Oxen

Jättesnyggt!!

2012-04-16 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0