Påsklov på riktigt

ja lovet börjar ju typ idag egentligen. v.14. Igår orkade jag inte skriva nånting, va somsagt i norberg först, sen hos farmor och farfar, sen kika jag gossipgirl premiären med mamma (världens bästa serie) sen kom ante hit och vi åkte och köpte kebab pizza och moffa i oss den till bb live. Jimmy åkte också, jag har ingen kommentar alls om jimmy faktiskt, märker inte av honom så överdrivet mycket så det gjorde ingenting alls.

Imorse åkte jag till e:sons och jobbade 9-3, efter de gick jag ner till mamma och jobba till ca halv 5 så kom hem för en stund sen. Ikväll blir det nog häng med mitt hjärta, robin, sofhia, filip och linnea, par dejt eller? haha nä men vi hörs :) puss


okej?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0