Påsk

Ante kom hit igår och kika bb med mig, standard! har kommit på att marcel är en fet idiot, iofs började jag förstå det för länge sen, men ärligt talat skicka ut honom bigbrother, inte kul att se på när folk hoppar på oskyldiga människor om onödiga saker för att må bättre själv. USCH

Idag åkte jag och jobbade 12-6, jobbade med sara hela dagen och det gick väldigt fort tycker jag! det gick rätt fort att komma in i rutinerna igen också vilket var skönt :) trodde inte ens att jag skulle våga ta kassan idag men det gjorde jag lika mycket som i somras! hihi. Gick hem till ante sen och så åkte vi hem till mig och grillade med familjen, hur gott som helst! imorgon blir det jobb igen, 2-6 dock så blir sovmorgon :) &direkt efter jobbet kilar jag hem till sara och käkar påskmiddag, hörde talas om 3 rätters, mums!

ska kika bb och bara mysa ikväll, ante har köpt största godispåsen med alla mina favorit godisar hihi, söt ♥


on my way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0