Godis

På påsken är det okej att äta massa godis.. eller? jag mår fan dåligt av att trycka i mig godis alltså haha. Känner inte att jag behöver det egentligen så varför äter jag? jag är inte direkt sockerberoende som många andra osv, brukar faktiskt inte äta godis, mest nötter. Men det känns lixom som att godis är en del av påsken och då är det okej ..

Aja igår gick jobbet bra iallafall! hann hem och fixa mig lite efteråt innan vi åkte till saras familj och käka påskmiddag! aas gott, förrätten va inte riktigt min grej förstod dom haha men resten va skit gott! potatis och fisk och as god efterrätt! Efter all mat så kila vi iväg och kika på harrypotter på tv haha, den va sjukt lång tror jag? runt halv 2 skjutsade ante hem oss så somnade väl inte förrän halv 3 kanske. Skapligt trött imorse men vaknade ändå rätt tidigt. eller typ halv 10&somnade om.

Nej nu ska jag göra mig iordning lite och om några timmar ska vi till mormor och morfar och käka påsklunch eftersom jag inte kunde det igår pga jobb! mysigt :) ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0