Nytt


Den här fina köpte jag idag på gina, har kollat på den jätte länge och när matilda sa typ "du kommer alltid vilja ha den där om du inte köper den...." så köpte jag den. haha, den är mycket finare i verkligheten med färg och allt :) Sen har jag köpt en mini present till ante som hör till hans riktiga present, sen köpte jag en present till lillebror som fyller år dan före ante och så köpte jag lite grejer till mamma som hon behövde.


jag idag, körde på min gråa luvtröja, jeansvästen, svarta jeans och röda converse. Trivs rätt bra i västen ändå!


BTW. Fixade instagram idag, det har ju kommit till sonyericsson osv nu också haha. Jag heter iallafall ssanneee där om nån vill följa. Kanske inte är så jätte aktiv men får se! har inte ens lärt mig det än haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0