Min dag

Hej på er! idag hade jag bara en lektion på morgonen, hängde med eve matilda patrizia och ebba på stan en stund och så käka vi på jensen! mm mm mm . Grejen va bara att patrizia beställde pommes och inte potatis skivor, och hon fick fel. Så när dom kom in med nya pommes blev 2 skålar potatis skivor kvar, sen kom dom in med en till skål pommes för dom inte visste om någon hade varit där med det än. Fattar ni hur mycket mat vi hade? haha . 4 av oss tog extra potatis för att man får så lite, (1skål var). vi hade alltså maten vi hade på tallriken plus 7, ja ni såg rätt SJU skålar med extra potatis skivor! haha dog.


Det värsta är ju att vi käka rent i alla, hahaha

Tog 12 tåget hem och gick direkt till gymmet, slet där en timme innan jag skulle klippa antes moster! kila hem till ante och klippte henne och sen tillbaka till arena för ett pass med sofhia, vi testade på bodybalance. Det var typ en blandning på yoga, pilates och något mer. Skönt som fan och jobbigt samtidigt! Gick ner till mamma sen och åkte med henne hem när hon slutade, har precis duschat osv så nu ska jag väl snart se reprisen på bb från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0