Min dag

Åkte och tränade med ante igår en stund, sen åkte vi och handla lite och så åkte jag hem och laga mat med mami. Kyckling tacos, as gott! Ante kom hit och käka med oss sen också och sen städade vi ur hans bil, frågan är ju hur man kan proppa i så mycket skit i en skuff som han har gjort.. haha dör, han hittade b.la sina jeans där som han har letat efter hur länge som helst... en hel nötpåse hittade vi också och massa annat skit. tss, killar alltså.

Idag hade jag bara 3 lektioner, idrott mentor och svenska. Va på promenad på idrotten med eve och ebba till vallby och kika på djuren en snabbis, mys! När jag kom hem kila jag till gymmet direkt, blev kondition och lite armar idag. Efter de åkte jag och mamma upp till gammelmormor och jag klippte henne lite :) har precis kommit hem igen och nu ska jag handtvätta lite.. haha, jag är rädd om min gula tröja. Senare blir det väl bb som vanligt och kanske gossip repris. ha en bra kväll! puss


kaninerna på vallby, rymmer dom eller what´s up med hålen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0