Ledig

Inlägget jag skrev igår "Älska tisdagar", ja, det kan ju bli tvärt om också. haha. Idag när jag satt på tåget för att åka till skolan på min ENDA lektion idag så får jag ett sms från skolan att lektionen är inställd för att läraren har migrän.................... INTE FÖRSTA GÅNGEN DIREKT. Så jag tog tåget hem igen och gick till arena och tränade 1,5 timme. Skönt faktiskt!

Tänkte börja köra som jag gjorde idag, 20 min crosstrainer, 20 min cykel, 20 min på löpbandet och ca 30 min styrka. Beror såklart på hur mycket tid man har på sig. Helst 4 gånger i veckan.

Ska lägga mig och kika på dear john snart tänkte jag, har inte sett den än och alla säger att den är så sjukt bra så får hoppas på det :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0