Igår&idag

Igår efter jag hade varit vid farmor&farfar med papi så kom ante hit och laga mat och käka med mig, han va snäll och hade köpt med brända mandlar till mig från marknaden också, söt. sen vid 5 åkte vi till antes släktingar som fyllde år, va massor med folk där! Blev bara där några timmar sen skjutsade vi tony osv, antes bromsar slutade funka också så nu har han ingen bil, nice. Men han han har en annan nu så länge några dagar så igår vid 10 bestämde vi oss för att åka och träna, det var typ på skämt först men det sluta med att vi åkte dit haha. Helt tomt va de, konstigt? nä. Men de va skönt iallafall. Åkte hem och mös framför en film sen :)

&imorse vakna vi typ 10..... så vi tog en promenad runt sjön i det sjukt fina vädret! helt blå himmel och sol, åh :) har hunnit sola lite också, hihi. Om 3 veckor sitter vi på kreta och solar nu! längtar så sjukt mycket ♥ om några timmar kommer gittan hit och klipper sig lite och vid halv 6 ska jag iväg på spinning med sara! duktigt. Sen får vi se :) puss


Ser ni vad jag ser? min familj borde nästan bli sponsrade av converse ju, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0