Helgen

Min lördags kväll/natt var grym! älskar mina vänner så otroligt mycket och är så sjukt glad att jag har dom. Hade skit kul, satt och snacka skit och drack gott, stället blev dock ändrat så vi hängde i en lägenhet istället men fortfarande jag sofhia ante robin filip matte jocke alfons, sen kom linnea lite senare på natten också :) tiden gick så himla fort, kom dit vid 9 ungefär och helt plötsligt va klockan 2 och då tog vi alla en promenad till ip och käka kebab haha, mys.

Sen hängde jag med hem till ante vid 3 och sov där, somnade väl vid 4 och vaknade 8, 10, halv 1. Sen va de dags för jobb, nice. Jobbade med sara iallafall :) sen direkt efter jobbet gick jag till gymmet, satt och snacka med sofhia om kreta och lördags kvällen medan vi cyklade hihi, effektivt. Man kanske ska börja köra en gymträff istället för fikaträff? man blir ju lixom fit istället för fet då? hehe...

Ante kom hit igår också så kika vi på bb live som vanligt hihi. Idag hade jag fullt upp på praktiken, kul :) Nu ska vi käka och ge lite present till mamma för hon fyller år idag :)


robin&ante i lördags, frågan är ju vad ante håller på med? haha

asså jag hade typ 3 bilder från i lördags, och alla är såhär suddiga eller så är dom för ovisbara haha. Så det blir bara den här.. sofhia tog nog fler på oss men dom är nog skit fula har jag en känsla av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0