Förändrad mage?

Är ju ledig idag så jag sov till 11 iallafall, gick upp och hämta frukost och la mig i sängen framför datorn ett tag. Har hunnit läst nya SOLO också och sen bara tagit det lugnt. Om nån timme ska jag iväg och träna med killarna iallafall, skönt! ska försöka köra 20 min cykel 20 min crosstrainer och 20 min promenad. Sen får vi se!

En sak som jag inte märkt av själv är skillnaden sen jag började träna, jag tog en bild på min mage innan jag började i Februari och så tog jag en idag efter frukost. &jämförde dom. Jag har ju lixom inte tränat nånting innan februari så egentligen är det väl inte så konstigt att det blir lite små förändringar när jag börjar men :)

16 FEBRUARI

efter en lat vinter..

24 APRIL


& det är faktiskt lite skillnad även om det inte är mycket, iofs kan ju magen svälla beroende på vad man ätit osv. Men inte sådär mycket hoppas jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0