Converse


Ap snygga skor - mina.

Igår kväll efter träningen åkte jag hem och duscha och käka sen kila jag och sofhia till ranya och umgicks med henne ♥ myspys. Sen kom ante och hämtade mig senare så blev de bb repris innan vi sov.

&Imorse åkte jag till västerås och mös med eve (som nyss kommit hem från egypten) och matilda. Eve va skit brun, inte kul alls haha. Vi gick på stan, handla en hel del. Minst till mig själv haha, lite små presenter osv. Fick ett par orangea converse av eve som kostade 125 kr i egypten och ser exakt ut som ett par vanliga? har till och med jämfört! Käk på jensen hann vi med och as god glass också! älskar mina fina vänner ♥

Nu ska jag in i duschen sen får vi se, ska upp och jobba imorgon så blir nog lugnt :) iofs börjar jag 12 så blir ju lite sovmorgon ändå :) Sen imorgon kväll när jag kommer hem ska vi grilla hamburgare, fyyyyy va gott! ha en bra kväll hörrni, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0