Brunt långt hår

vill haaaaaaa vill haaaaaaa.....


fan, idag är en sån dag när jag skulle kunna åka till ica, köpa en färgburk och sen sätta i mitt gamla löshår igen. När jag gick i typ 8:an så körde jag på löshår och brunt hår, älskade det och fixade alltid till det och det såg alltid okej ut, inte sådär tunnt och fult som det kan se ut när man inte har löshår. Löshår is the shit! varför slutade man med det?

När jag färgar brunt igen, (ja jag kommer färga brunt igen, nån gång) så ska jag nog köpa löshår också, om mitt hår har växt ut tills dess så köper jag endast för att få håret tjockare och lättare att se fixat ut utan att egentligen ha fixat så mycket? om ni förstår haha ;) åh, vissa dagar älskar jag färgen jag har nu och vissa hatar jag det, jag tycker om att byta färg på mitt hår men det sliter ju så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0