woooh

Emil vette fan varför han gick vidare och inte hampus, men resten av wildcardsen va ju asbra! :) hihi. Tur att mikael åkte ut också, gris dålig ju.

Nu har vi kommit till den tråkiga delen av kvällen, måste skriva en nyhetsartikel till svenskan, måste alltså plugga svenska på en fredag kväll. skönt? inte så.. Men jag har lixom ingen tid och göra den sen, imorgon åker jag till larsbo och sen vet jag ju inte när vi kommer hem på söndag, på måndag har jag praktik till kl 6 så efter de kommer jag absolut inte orka och på tisdag är jag inte hemma från skolan förrän ca 6, sen ska den lämnas in på onsdag. Aja, lika bra. ha en skön kväll! pussss


Kan ju passa på och tipsa om dom här träningsbyxorna också. Köpta på intersport! huuuur sköna som helst, känns knappt som att man har byxor på sig haha! väldigt prisvärda faktiskt, 400:-


Nike.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0