Wierd

Kolla nyss min mail ifall jag hade fått något nytt jobbigt erbjudande från typ hm eller nåt. & helt plötsligt så står det att jag har typ 200 olästa meddelanden? what? sist jag kollade var typ för några dagar sen, sen börjar jag kolla vad allt kommer ifrån, och så får jag se att fakturan på min mobil (som jag beställde för några månader sen..) har skickats dit typ nu? haha, har fått påminnelse hem om att betala den och allting men vi tyckte de va skit konstigt eftersom vi inte hade fått nån faktura ens? måste ju ha varit nåt fel på min mail eller nåt så jag fick typ 200 på samma gång, försenade dessutom. haha.. aja ..

Idol då, vad säger ni? själv tycker jag att alexander bard är sjukt sliskig, har aldrig gillat honom. Men man kanske får se en ny sida av honom nu när han sitter i juryn? Jag har honom i huvudet som den sliskiga, hoppande, konstiga medlemmen i bwo. Därför var tankarna typ "NEEEEEEEEEEEEEEEEJ" när man såg att han skulle sitta i juryn till idol, men jaja. Det blir säkert bra :) det var ju några stycken som va riktigt duktiga iallafall!


"nya" idoljuryn


"gamla" idoljuryn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0