Vinter snart

Wordfeud är suuuper kul, nu har typ hela frisör klassen laddat hem de så alla spelar mot varandra haha wöö. Hade bara en lektion idag, fast den är dock 4 timmar lång, men det är frisör lektion så det är bara roligt :) kila ner på stan med matilda och eve efter skolan sen, käka på jensen också, kan inte ens förklara för er hur gott det var! Lunchbiffen äger ♥ Shoppa lite också,fick med mig en färgglad tröja hem, ja jag vet att det är vinter snart, men man behöver ju inte gå runt och va tråkig för de :)

Har varit hemma några timmar, tog en promenad hem från tåget, kändes typ som att de va sommar igen! folk var ute och klippte gräset, solen sken, det var inte ens kallt i luften! åh,snart är vintern här.. Men vi får se det positiva i det, mörka mysiga kvällar, man slipper vakna av solsken kl 8 på morgonen varje ledig dag, man kan åka skoter (!!), pimpla (ganska mysigt ibland), mysiga jackor och tjocka tröjor, kängor, snö, julafton, nyår.. synd bara att det är vinter så jäkla många månader, hade räckt med 1 & ½ typ.. :)

Har duschat och fixat lite nu och snart kommer mamma hem med käk, sover nog med ante ikväll, vart vet jag inte än, det visar sig :) idol ikväll också! missa inte. ha en nice kväll hörrni ♥


Tröjan jag köpte idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0