Vad är skillnaden?

Jag fattar helt ärligt inte skillnaden på besökare och sidvisningar? En dag hade jag 23 besökare men 69 sidvisningar? nån som vet vad skillnaden är och hur den kan bli så stor? :s

Kikade på nya pirates of the caribbean idag, as bra ju, älskar dom filmerna! :) Jag har lite konstig filmsmak faktiskt. Twilight är typ favorit filmerna, sen har jag ju sett harry potter sen jag var liten och pirates of the caribean från att den första filmen kom, dom 3 är ju typ "övernaturliga" filmer. Varulvar, drakar och sjöjungfrur finns ju lixom inte på riktigt, haha. Men samtidigt gillar jag också "kill filmer", typ "polis och skjut filmer" & fängelsefilmer om ni fattar vad jag menar, eller typ the fast and the furious filmer haha, fast jag kollar nog på allt när jag tänker efter.. okej inte riktigt men. Det måste vara lite spännande för att det ska vara värt att kolla på,jag älskar csi, cold case, bones och såna kriminal grejer när dom ska lösa brott också! haha, viktig info..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0