Uppe med tuppen

Tjohej! känner mig piggare idag faktiskt, det jobbiga är att jag har lock i BÅDA öronen så jag hör typ hälften av vad jag borde höra. Näsan är inte så rolig den heller.. Men jag har iallafall inte ont i halsen längre och hostar knappt nånting :) nice de.

Vaknade skit tidigt idag också, även fast jag är ledig och sjuk så gick jag upp vid halv 10? i och för sig så hade jag sovit typ 11 timmar då men ändå :)  jag har alltså redan hunnit duscha och greja så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra tills jag ska till tandläkaren kl 4. Städa mitt rum låter som en bra idé men det låter också som en sjukt tråkig idé.




Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Har du haft en bra helg? :) Kramar!

2011-09-05 @ 12:08:52
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: SANNE

ja absolut :) själv? :)

2011-09-05 @ 13:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0