TV

Sitter och kollar på ett tv program där en rik familj hjälper en annan familj som har det sämre. &dom blir så himla glada!! Det är så sjukt kul och se att det finns människor som verkligen vill hjälpa andra som inte har så mycket pengar som dom själva. Så skulle jag göra om jag hade så mycket pengar! Hjälpa andra, göra andra glada och förbättra deras livssituation en aning. Skulle ju vara toppen att kunna göra sånt.. :)

En annan sak också! snart fyller jag 17, då är det bara 1 år kvar tills jag får ta körkort! Det betyder alltså att det här är sista vintern jag måste gå och frysa i mörkret påväg till bussen/ tåget varje morgon! haha wöö. Har satt upp ett mål nu att jag ska ta körkort innan det börjar snöa (nästa år). Blir as bra de, eve får ju ta körkort om bara 4 månader, lyx :) tänk va skillnad de kan va, vi är lika gamla, men hon har 4 månader kvar, jag har 12, (men matilda har 13,hihi )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0