Tandläkaren - pizza - svampplockning - idol

Så har min dag sett ut, haha. Var ju som sagt vid tandläkaren idag, inte ett hål! yeeey. Ante ringde och frågade om jag ville följa med honom och käka nånstanns efteråt så jag åkte hem till honom vid 5 och så gick vi och käka pizza faktiskt.. haha. Sen kom vi på att vi skulle ut och plocka svamp, så både jag, ante, antes mamma, antes bror, antes kusin och antes moster åkte ut i skogen.

hahaa, det som först var duggregn övergick till spöregn och så tappade vi bort oss. Alla 5 ville åt olika håll typ men tillslut hittade vi en stig som vi tyckte borde leda ut nånstanns. Så vi hittade ut på vägen iallafall men bilarna va en bit bort men åt vilket håll då? haha, man vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta i såna situationer. Har ju varit med och tappat bort mig i skogen i larsbo också för ett tag sen ;) haha. Men det löser sig ju alltid hörrni! Tog en varm dusch när jag kom hem iallafall och sen kika jag på idol med familjen, va en del duktiga med idag också ju!


Blev en det trattkantareller iallafall, fast ante hittade massa gula också:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0