SKOLFOTO!!!!

Kom precis på att vi har skolfoto imorgon, oh noooooooooo hahaa.. orkar inte, skolfoto är det man helst av allt vill missa under året men samtidigt längtar man som fan efter korten när dom väl är tagna för man är så nyfiken på om det blev total fail eller inte. haha shit. Jag brukar vara så att jag planerar kläder, hår, smink, ALLT, flera dagar före.

Men i år känner jag bara att, vem bryr sig? ärligt talat, ingen mer än jag kollar på vad jag har för kläder på mig, ingen mer än jag bryr sig om ett hårstrå ligger fel, ingen mer än jag ser att sminket ser annorlunda ut än vanligt, osvosv.. Herregud, INGEN bryr sig utom jag.

Självklart vill man ju se okej ut i skolkatalogen som hela västerås får lixom, plus att jag kommer ha kvar den hela livet typ. Men ändå, imorgon tänker jag ta på mig det jag känner att jag vill ha på mig, som att det är en vanlig dag, varför ska jag klä på mig nåt som jag egentligen inte brukar ha på mig eller som jag egentligen inte vill ha på mig? tillexempel förra årets skolkort. Kläderna jag hade då har jag nog aldrig använt efter det, hahaa.. Jag är ju lite sådär avslappnad i stilen, det ska vara bekvämt och nice.



Kolla på kläderna på den här bilden lixom, linne och en genomskillnig "kofta", hur ofta använder jag det? typ när jag ska vara lite söt och gullig på 50 års kalas eller nåt.. t-shirt och jeans som gäller i skolan ju.. &halsband? kan knappt komma ihåg när jag senast använde ett halsband, ärligt talat.

Funderar till och med på att köra platt hår imorgon.. haha nej okej kanske inte.. Håret känns ändå som att de är kul och ha de fixat, för det första går jag FRISÖR UTBILDNING och för det andra tycker jag det är roligt och ser bättre ut med ett fixat hår. Sminket blir bara som en vanlig skoldag och kläderna med, punkt slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0