Skolan

Ooooops, ingen bloggning igår heller.. Kom hem från skolan vid 4 sen hjälpte jag till på mammas jobb tills dom stängde, ante kom dit också och så följde han med hem till mig&sov här :) kika på robinson och mös, sen käka vi glass mitt i natten? haha. Idag hade jag en lektion i typ 20 minuter.. roligt, verkligen, men jag och matilda kilade ner på stan efter och käkade på vivaldi.. hihi. När jag kom hem kila jag ner till mammas jobb några timmar och hjälpte till och nu är jag hemma! Låter som att det åskar.. hm, får se vad kvällen har att bjuda på, kanske ska se på nya pirates of the caribean?


Vivaldi har världens godaste salladsbar.. Man får välja helt själv vad den ska innehålla, min innehåller alltid samma saker : gurka, sallad, pestopasta, paprika, gröna oliver, ärtor, kyckling, ost, små hårda brödbitar och rhode island sås! mm mm mm 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0