Robinson 2011

Blev faktiskt rätt besviken på robinsondeltagarna i år, folk väljer ju att hoppa av hela tiden? Ärligt talat, vad förväntar man sig när man ska vara med i robinson? när man ska bo ute på en ö utan någonting? jag skulle förvänta mig det värsta, att jag skulle vara tvungen att käka maskar till frukost, typ torka mig med handen efter att ha varit på toa, ha småkryp på mig hela tiden, ständigt gå runt och vara hungrig, vara svettig och äcklig HELA TIDEN och ha maaassa hem längtan och samtidigt ska man orka med att vara tävlingsinriktad. Jag skulle aldrig klara av det, ALDRIG. Tro mig. Men det tänker man väl på innan man söker? innan man åker dit? det har typ gått 3 avsnitt och 3 stycken har redan åkt hem? okej 2 stycken SKA åka hem, men då blir det ju 3..

Kom igen, man söker inte till robinson för att sen hoppa av när man har blivit 1 av typ 20 utvalda av flera tusen sökande.. Och vad var det för idioter till killar dom hade hittat? haha ärligt talat.. en sa: "killar är bättre än tjejer i alla lägen" jo tjena, det var först när ni kom som dom förlorade.



Kommentarer
Postat av: Tjena !

Har du alldeles rätt i ! Tror dom att det är en semesterresa dom blir bjudna på !!? Kram på dig !

2011-09-02 @ 19:38:49
Postat av: SANNE

haha precis vad jag undrar också!:) kram!

2011-09-02 @ 20:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0