Praktik hela veckan

Japp! imorgon börjar min praktik! kommer vara där hela den här veckan kl 9-4 och sen kommer jag vara där varje måndag resten av året kl 9-6 :) blir nog jätte roligt när man har kommit in i det! Man måste ju lära sig salongen lite osv för att känna sig bekväm. Men eftersom att jag klipper mig där och så så känner jag mig rätt lugn med den salongen :) blir nog jätte braa!

Ska vara på e:sons hår här i fagersta där mimmi och madde jobbar,blir nog rätt lugnt såhär första veckan men senare i år så får jag nog kanske hjälpa till mer med färg och klippningar? det visar sig :) hoppas på att lära mig mycket iallafall, man lär sig mycket av att se vad dom gör också :) Sen har vi fått i uppgift av skolan att skriva "dagbok" varje dag om vad vi har gjort på praktiken och varför dom gjorde som dom gjorde med vissa färgningar osv. :) Ska försöka sova så snart som möjligt, vill ju va pigg och glad imorgon :) ett plus är att jag får sova till halv 8 varje morgon den här veckan! inte illa, brukar ju behöva gå upp halv 6 eller halv 7 annars så :) natti!


puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0