Praktik dag 5

Idag på praktiken fick jag vara med under en hel permanent och kolla, hjälpa till lite osv. Fick även tvätta ur en färgning på ett huuuur tjockt hår som helst, tog sin tid haha .. men de gick bra :) tog en promenad hem från praktiken, hur skönt som helst ute ju! är hemma nu iallafall och ska fixa och greja lite, vid 6 kommer mormor,morfar och mommi hit och käkar lite, resten av släkten kommer på söndag! Ante kommer hit också såklart ♥ Fick hem min onepiece idag, liiiite stor.. haha men de är väl de dom ska va? :)

Imorse fick jag frukost på sängen och födelsedags sång, haha. Fick även lite paket :) sjal,vantar&mössa i rött, blir asbra till min svarta jacka i vinter! sen fick jag örhängen, NY RULLGARDIN, ni fattar nog inte hur skönt det är! haha, min gamla åker upp hela tiden! och en tidning och så :) tack för alla gratulationer hörrni, både på sms och facebook ♥


det här är lixom storlek S? huuuur stor som helst, men huuur skön som helst också! Storlek s skulle vara för folk som är ca 165 cm långa, jag är ju ungefär en decimeter kortare så de kanske inte va så konstigt att den blev lite stor? :) hihi .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0