Praktik dag 3

Igår efter praktiken så kilade jag iväg och käka pizza med ante faktiskt, haha.. Vid halv 6 gick vi till mammas jobb för vi skulle åka med henne hem när hon slutade 6. Men när dom skulle stänga så blev de värsta polis pådraget utanför, så det fanns ju lixom ingen chans att vi tänkte åka hem precis då.. blev ju nyfikna, haha. Va nog inte så allvarligt, det var 2 polisbilar och en civilpolisbil där. Dom stoppade en bil, var där hur länge som helst och ringde dit fler bilar osv, tog med sig föraren, letade igenom HELA förarens bil osv. Blev iallafall myskväll hos mig sen och ante sov här :)




Idag då? har städat även idag, men har gjort massa andra saker också! tvättat hår blandannat . Ska snart fixa och greja lite och sen kanske jag åker hem till ante senare, får se :) Ha en bra kväll.

Justja, en ganska sjuk grej är att idag fyller min kusin år, imorgon fyller min farbror år, på fredag fyller jag år. Haha? (Antes pappa fyller också imorgon faktiskt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0