Mys fredagen


La jag upp den här bilden nån gång? tror fan inte de. Den är tagen i fredags iallafall, på mitt rum, på min födelsedags kväll! Mysigt ju ..

En sak som va mindre mysig va att morfars hår började brinna. För att göra en lång historia kort, han böjde sig ner för att se bakom tv:n när vi skulle koppla in min nya dvd, och som ni ser har jag 2 ljuslyktor där med 3 ljus i varje. Ja, det sprakade till och så brann de, hann knappt reagera innan jag hade släckt det med handen medans morfar knappt hann fatta vad som hände hahaa.

Egentligen är jag rädd för ljus, och eld överhuvudtaget. Jag kan tillexempel inte sitta under en kristallkrona med levande ljus i, jag tror hela tiden att dom ska ramla ner på mig eller nåt. Jag hatar ljusstakar, såna som man måste ha "långa" ljus i, det ser ofta ut som att dom ska vicka och när det gäller brasor så är jag alltid rädd att en  brinnande vedpinne ska ramla ut när man öppnar luckan eller nåt.

Värmeljus är okej, men jag är hur försiktig som heltst när jag tänder och jag måste alltid kolla så att dom står på ett ställe där ingen kan råka slå ner dom. Som ni kanske förstår så händer det inte ofta att jag tänder såhär mycket ljus i mitt rum som i fredags :) haha. Vet faktiskt inte vad min rädsla för eld kommer ifrån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0