Lördag 24/9

Tjohoo! Dagen idag då, jaa, igår kväll va jag och ante uppe till typ halv 3 och kika film. (fick ju en hel del filmer igår, hihi) men imorse gick vi upp rätt tidigt faktiskt! eller ja, halv 12 iallafall. Käka frukost och greja sen hängde vi med på våra småbröders match på onsjö! Sista matchen för i år och dom vann med 3-2 :) hihi. Ante stannade kvar där för efteråt var det föräldra match, alltså föräldrarna mot barnen i våra bröders lag. Får väl se vilket lag ante passar bäst in i, barn laget skulle jag tro. haha nejdå.

Ska in och duscha och greja om ett tag och så ska jag krypa in i min onepiece. Mamma och brorsan har också fått hem sina! Deras är dock helsvarta, min är ju alltså lite roligare ;) hihi. Hörs senare!


Imorgon ska vi bjuda på våra goda bullar som vi bakade förut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0