Lillebror

Följde med på lillebrors match ikväll, jätte duktig va han! hela laget spelade super bra, mycket bättre än dom som dom mötte. Västerås jävlar ;) haha nej men dom drog i tröjor och spelade inte alls lika bra. Det blev 0-0 iallafall, även om södra hade grymt många målchanser, otur helt enkelt :) Även fast 98:orna bara är 1 år äldre än mattias så ser han ut som en liten skitunge brevid dom, en kille i andra laget hade nästan dubbelt så långa ben som honom (&jag skojar inte), men mattias kom nästan ifatt honom ändå. haha söt.

Ska försöka sova snart, har sovmorgon imorgon men jag har också min första kund, barabampampampaaaaaaam. Lär va pigg och glad imorgon, kanske får en bitter liten tant som klagar på allt jag gör, även om det blir så så måste jag kunna hålla minen. Det kommer nog bli det tuffaste med det här yrket, att vara jätte snäll och gullig mot alla bittra människor. Men ni vet, kunden har alltid rätt, (vi måste låtsas som det iallafall) :) sleep tight.


mattias&jag ♥




Kommentarer
Postat av: BELLZOR

Tävlingen om 15 skönhetskit från stockholmsgruppen cosmetics är nu avgjord! Klcka på den här länken för att se om du vann!



http://bellzors.blogg.se/2011/september/vinnarna-av-sgc-skonhetskit.html#comment



Du får också gärna delta i någon av dom andra två tävlingarna som pågår just nu :) Kram <3

2011-09-14 @ 09:41:42
URL: http://bellzors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0