Ledig måndag

Vaknade vid 9 idag redan och kunde inte somna om, slutade med att jag satt mig och spela sims några timmar haha.. Pappa kom sen och hämtade mig vid 1 så hälsade vi på farmor&farfar en stund, åkte förbi min praktikplats senare och fråga lite om tider osv också men nu är jag hemma!

Kanske hänger med på brorsans match ikväll, han ska spela med det äldre laget så de kanske kan bli kul :) får se. Köpte nya vinterskor idag också! as snygga.. Blev en present eftersom jag fyller år snart :) Fick ett par söta örhängen av farmor idag också! Jag använder ju knappt örhängen och sånt men det behövs ibland när man ska göra något speciellt :)


(dom är silvriga i verkligheten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0